Spaarpuntenmodule / Loyaliteitsysteem

Spaarpuntenmodule

spaarpuntenmoduleDe spaarpuntenmodule is het Loyaliteit- en Spaarplan waarmee uw de klanten spaarpunten kunt laten sparen. Natuurlijk kan het zijn dat u al klantenpasjes beschikbaar heeft gesteld aan uw klanten, het is geen probleem om deze aan de spaarpuntenmodule te koppelen. U bespaard dan op de kosten voor het uitgeven van die pasjes, en dat is ook nog eens milieu bewust. De smartphone heeft de klant vaak altijd bij zich!

Hoe krijgt u vaker uw klanten terug in uw bedrijf of winkel?

Stimuleren, koopgedrag beïnvloeden en zelfs mond tot mond reclame beïnvloeden. Het is allemaal mogelijk met de App en optionele uitbreidingsmodules.. Gebruikers worden gestimuleerd om terug te komen naar de winkel door met op de App te attenderen met een pushbericht op uw informatie of acties. Zij hebben uw informatie dagelijks in de broekzak of handtas, hierdoor ontstaat een betere klantenbinding en ze praten sneller over uw voordelen.

Registratie module is vereist

Deze module vereist de registratie module, u heeft beide nodig om te de spaarpunten aan de gebruikers te koppelen.

Automatisch laten sparen?

Door de ibeaconmodule te koppelen aan het spaarpunten systeem ­​kunt u automatisch spaarpunten toekennen aan de bezoekers van uw bedrijf, bijvoorbeeld direct bij binnenkomst van uw winkel en als bedankje als ze zich geregistreerd hebben. U kunt ook leuke voordelen aanbieden zoals bijvoorbeeld; een tweede kopje koffie gratis of bijvoorbeeld twee halen 1 betalen bij inlevering van een x­-aantal punten. De spaarpuntenmodule is fraudebestendig, u kunt zelf instellen hoe vaak per dag de spaarpunten mogen worden weggegeven.

Gebruiksgemak

Het gebruiksgemak vinden wij erg belangrijk en hier is dus zeker over nagedacht; het spaarsysteem is direct op de smartphone van de gebruikers te hanteren, eenvoud voor de winkeliers en uw klanten.

Voorbeeld voor een winkelier of winkelcentrum:

spaarpuntenmodule
Wat heeft een winkelcentrum en de bezoeker aan de App

Op de App is de algemene informatie over het winkelcentrum te vinden (adres, openingstijden, social media kanalen, website, e­mailadres enz.), de winkelcentrum bezoekers worden betrokken en er is snelle interactie mogelijk, bijvoorbeeld bij de Spaarpuntenactie, Sinterklaasactie, Kerstactie, Moederdagactie enz. De winkeliers laten bezoekers de ultieme toegevoegde waarde beleven en zo gaat de App leven.

 

Wat kost u deze uitbreidingsmodule?

Uitbreidingsmodule Spaarpuntenmodule / Loyaliteitsysteem € 120,- per/jaar.