Uw Bedrijf op Smartphone of Tablet

  • Hoe profiteert u van het toenemend gebruik van smartphones en tablets?
  • Hoe voorkomt u omzetverlies, doordat uw klanten steeds minder uw bedrijf, aanbod en acties op een pc opzoeken?
  • Hoe bereikt u zowel huidige als nieuwe klanten en genereert u meer omzet?
  • Hoe neemt uw bedrijf een voorsprong op de concurrentie?

24/7 direct informatie

Met apps van Holland App Store bent u als ondernemer tegen een lage investering uitstekend zichtbaar bij uw klanten. Via uw eigen mobiele ingang speelt u in op de informatiebehoefte van consumenten. Zij verwachten dat zij overal en altijd meteen de informatie krijgen waar ze naar op zoek zijn. Via uw app op een smartphone of tablet vinden zij uw onderneming en basisgegevens eenvoudig. Direct contact via de apps is ook mogelijk.

Waarom Uw Bedrijf op Smartphone of Tablet?

We hebben een businessplan en gaan hiermee aan de gang, onderweg lopen we tegen uitdagingen aan die we graag met zo min mogelijk werkzaamheden willen oplossen. Startende ondernemers maken de beste keuze fris te beginnen, een bedrijfs- App is bij uitstek de slimste tool om goed voor de dag te komen. Doorgroeiende ondernemers nemen met deze tool de volgende stap in het optimaliseren van hun klantbinding en pakken de Grip & Controle terug voor de toekomst van hun onderneming.

Kom het snel te weten met deze 2 minuten uitleg video:

Toepassingen

Uw klanten benaderen u vaak telefonisch. Voor het maken van een afspraak, het informeren naar uw aanbod, acties of openingstijden, of het direct reserveren van uw diensten. Of u nu garagehouder bent, een kappersbedrijf hebt, of een restaurant of lunchroom runt. Via uw app leggen klanten voortaan direct en eenvoudig contact: uw app reageert automatisch met een verzendbevestiging. Hierna bepaalt u zelf de inhoud van de volgende reacties.

U reageert via uw app

Stel dat een klant een afspraak wil maken, bijvoorbeeld bij een kappersbedrijf of beautysalon. Een reactie via uw app kan zijn: “Fijn weer van u te horen. We gaan uw verzoek voor een afspraak op datum X en tijd Y controleren. Hou uw telefoon in de gaten.” U heeft alle aandacht voor uw klanten in uw zaak. En reageert op de app wanneer het u past. Bijvoorbeeld met een reactie via uw app:

  • Heeft u voorkeur door wie u behandeld wordt?
  • Het aangegeven datum en tijdstip is akkoord. Tot ziens!
  • Deze datum lukt helaas niet. Kunt u een dag eerder of later?
  • Schikt het een half uurtje later?
  • Schikt het een half uurtje vroeger?

smartphones tablets apps

 Pakt u ’s avonds op de bank ook al snel de smartphone of tablet voor informatie?
Uw klanten doen dit ook! Het informeren van uw klanten begint daar al.

dividerbar

Met een app:

  • Bereikt u huidige en nieuwe klanten
  • Genereert u meer omzet
  • Optimaliseert u de klantenbinding
  • Plaatst u makkelijker acties op meerdere kanalen
  • Legt u een stevige, betrouwbare basis voor online contact
  • Voorkomt u afhankelijkheid van social media rages
  • Gaat uw bedrijf met de tijd mee
Up to Date en Flexibel ▸